مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-16سياسي

ارزیابی های دشمنان ایران اسلامی غلط و یا ناقص است


سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، گفت: با تحلیل و بررسی روند اتفاقات و رویدادهای چهار دهه گذشته و همه توطئه های دشمنان ریز و درشت ایران اسلامی به این نکته می رسیم که رمز شکست تمام این اقدامات این است که ارزیابی های آن ها غلط و یا ناقص است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، گفت: با تحلیل و بررسی روند اتفاقات و رویدادهای چهار دهه گذشته و همه توطئه های دشمنان ریز و درشت ایران اسلامی به این نکته می رسیم که رمز شکست تمام این اقدامات این است که ارزیابی های آن ها غلط و یا ناقص است.

میکاییل جمال پور در دوره آموزشی جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که امروز، 24 مهر در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فراز و نشیب ها و فشارها و تحریم هایی که به انقلاب اسلامی تحمیل شده، بقا و دوام این انقلاب یک معجزه عینی است که این ادعا با توجه به مستندات و شواهد قابل اثبات است.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی تاریخ معاصر کشورمان یعنی در 100 سال گذشته می بینیم که پنج کودتا شامل کودتای سوم اسفند 1299 و کودتای 28 مرداد 1332 پیش از انقلاب و کودتای پادگان نوژه، کودتای حزب توده و کودتای قطب زاده تنها در طول دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما رخ داده و تمام کودتاهای پس از انقلاب با وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی های دشمنان ایران اسلامی غلط و یا ناقص است

ارزیابی های دشمنان ایران اسلامی غلط و یا ناقص است