مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:102023-09-26سياسي

تاخیر در روند پیشرفت پروژه های مسکن ملی قم قابل قبول نیست


استاندار قم بر لزوم نظارت بر مصالح بکار رفته در طرح ملی ساخت مسکن تاکید کرد و گفت: تاخیر در روند پیشرفت پروژه ها برای ما تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری سه شنبه شب در جلسه شورای تامین مسکن استان قم که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت اداره کل استاندارد استان بر کیفیت مصالحی که در ساختمان های طرح نهضت ملی مسکن استفاده می شود، گفت: کیفیت ساخت مسکن و جان انسان ها برای ما بسیار مهم است، بدین جهت واحدهایی که تحویل مردم داده می شود باید استانداردهای لازم را داشته باشد.

استاندار قم تصریح کرد: اداره کل استاندارد بازرسان خود را به کارخانه هایی همچون تولید میلگرد و سیمان بفرستد تا مصالح مورد استفاده را آزمایش کنند و سپس نتایج را برای دستگاه های مربوطه و مدیریت استان ارسال کنند.

آقامیری در ادامه درخصوص اینکه مدیریت استان در تلاش است از وضعیت سوداگری مسکن جلوگیری کند، گفت: مسکن از اصلی ترین نیازهای مردم ماست و براساس آمار بیش از 140 هزار نفر در قم در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی افزود: واقعیت این است که هرجا متقاضی زیاد باشد سوداگری و دلالی افزایش پیدا می کند، لذا ما در مدیریت استان نسبت به این موضوع اهتمام داریم تا مشکلات حوزه مسکن را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در روند پیشرفت پروژه های مسکن ملی قم قابل قبول نیست

تاخیر در روند پیشرفت پروژه های مسکن ملی قم قابل قبول نیست