مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-11بين الملل

رسوایی گروهک تروریستی انصارالفرقان با قتل یک کسبه بیگناه در زاهدان


در شهریور ماه امسال مزدوران گروهک تروریستی انصارالفرقان فرد بی گناهی را به ضرب گلوله به قتل میرسانند و در رسانه های خود مدعی می شوند که وی یکی از سرداران سپاه به نام حسین شهرکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در شهریور ماه امسال مزدوران گروهک انصار الفرقان فرد بی گناهی را به ضرب گلوله به قتل میرسانند و در رسانه های خود مدعی می شوند که وی یکی از سرداران سپاه به نام حسین شهرکی است.

  و اما واقعیت چه بود? عباس شهرکی پدر مقتول میگوید: نام فرزندش محمد است و صرفا کسبه بازار بوده و چندین سال در خیابان سعدی زاهدان عطاری داشته به طوریکه اکثر مردم زاهدان او را می شناختند.

  در تصاویر هم مشخص است که تروریست ها با حضور در مغازه و محل کسب و کارش او را ناجوانمردانه به قتل می رسانند.

در همان دقایق اولیه منابع امنیتی نیز با انتشار خبری اعلام کردند: در زاهدان فرمانده ای به نام حسین شهرکی وجود ندارد که این خود نشان از کذب بودن مطالب منتشر شده در رسانه های معاند دارد.

این گروهک تروریستی که ادعای قدرت نمایی دارد، یک فرد بیگناه را قربانی اهداف پید خود کرد و برای پاک کردن این ننگ از کارنامه خود، برچسب نظامی به محمد شهرکی چسباند تا برای اربابان خود خوش رقصی کند در حالیکه درماندگی خود را بیشتر نمایان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی گروهک تروریستی انصارالفرقان با قتل یک کسبه بیگناه در زاهدان

رسوایی گروهک تروریستی انصارالفرقان با قتل یک کسبه بیگناه در زاهدان