مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-21سياسي

برگزاری جشن خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری در همایش معاونان اقتصادی استانداری های سراسر کشور، با اشاره به اهداف تاسیس کمیته امداد در شرایط حساس روز های نخست انقلاب، - رییس کمیته امداد گفت: ماموریت اصلی کمیته امداد، ایجاد شغل پایدار با درآمد باثبات و توانمندسازی مددجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری در همایش معاونان اقتصادی استانداری های سراسر کشور، با اشاره به اهداف تاسیس کمیته امداد در شرایط حساس روز های نخست انقلاب، گفت: صدور فرمان تاسیس و تشکیل کمیته امداد تنها بعد از 22 روز از پیروزی انقلاب اسلامی، دغدغه مندی حضرت امام (ره) را نسبت به محرومان نشان می دهد.

وی توجه امام خمینی (ره) به شکوفایی استعدادها، مددرسانی به کار و کمک به ایجاد زندگی شرافتمندانه اقشار محروم را ماموریت اصلی این نهاد انقلابی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در احکامی که برای روسای کمیته امداد طی سال های اخیر صادر کرده اند، به امر توانمندسازی تاکید داشته اند که ما در مجموعه کمیته امداد آن را در صدر برنامه های خود قرار داده ایم.

رییس کمیته امداد، سه محور توانمندسازی در ماموریت این نهاد را اشتغال، مسکن و خوداتکایی فرهنگی ذکر کرد و گفت: توانمندسازی با رعایت تکریم افراد را تا زمانی که فرد از پوشش این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد در سال جاری

برگزاری جشن خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد در سال جاری