مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 06:102023-09-29اجتماعي

فعالیت 100 خانه محیط زیست در مناطق شهری و روستایی مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تعداد 100 خانه محیط زیست در مناطق شهری و روستایی مازندران فعالیت دارند که 90 خانه در مناطق روستایی و 10 خانه در شهرها مستقرند.

- عطاالله کاویان در گفت و گو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست در مازندران، اظهار کرد: 100 خانه محیط زیست در مناطق شهری و روستایی مازندران فعالیت دارند که 70 خانه محیط زیست با حضور معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شده و 30 خانه محیط زیست نیز از گذشته در این استان شمالی کشور فعالیت داشت.

  وی با اعلام اینکه فعالیت های گسترده و محوری خانه های محیط زیست مازندران در سطح کشور زبانزد است، تصریح کرد: 10 خانه محیط زیست مازندران در حوزه شهری مستقر بوده و 90 خانه محیط زیست هم در مناطق روستایی مازندران فعال هستند.

مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان اینکه خانه های محیط زیست با هدف توانمندسازی و جلب مشارکت حداکثری شهروندان و تحقق اهداف محیط زیستی در محلات و سطح شهر راه اندازی شده است، یادآور شد: با ایجاد خانه های محیط زیست فراهم شدن بستر تعامل مشترک مدیریت شهری و شهروندان برای شناسایی و رفع مسائل زیست محیطی مهیا شده است و ارتقای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان به همراه بستر جلب مشارکت آن ها در فعالیت های زیست محیطی و بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 خانه محیط زیست در مناطق شهری و روستایی مازندران

فعالیت 100 خانه محیط زیست در مناطق شهری و روستایی مازندران