موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:362023-09-26سياسي

سرنوشت پرونده مشروبات الکلی مسموم در البرز مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضاییه، خرداد ماه امسال 191 نفر در استان البرز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی راهی بیمارستان شدند و 17 نفر هم فوت کردند.

در پی این موضوع رییس کل دادگستری استان البرز دستورات قضایی لازم جهت شناسایی افرادی که اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی در سطح استان کرده بودند را صادر کرد.

همچنین رییس قوه قضاییه در جلسه روز (29 خرداد) شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد بواسطه مصرف مُسکر مسموم، دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری این پرونده را صادر کرد.

در تحقیقات مشخص شد، الکل های صنعتی به صورت خارج از شبکه و غیر قانونی از سوی شخصی که کارخانه تولید اسپری مو در شهرک صنعتی اشتهارد دارد به فروش رسیده است و الکل صنعتی که شامل متانول بوده با آب و اسانس های مختلف مخلوط و به عنوان مشروبات الکلی در سطح گسترده توزیع شده است.

در این پرونده برای 11 نفر به اتهام افساد فی الارض از طریق جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد با توزیع مواد سمی و خطرناک (متانول) در سطح جامعه که منجر به فوت و آسیب جسمی مصرف کنندگان شده بود، کیفرخواست صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت پرونده مشروبات الکلی مسموم در البرز مشخص شد

سرنوشت پرونده مشروبات الکلی مسموم در البرز مشخص شد