مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-15پزشكي

مشکل کمبود آمبولانس در مازندران جدی گرفته شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: رفع نیازهای مربوط به کمبود آمبولانس و راننده آمبولانس در مازندران باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در جلسه کمیته دانشگاهی سلامت که در ساختمان اداری بیمارستان شهدای زیراب و با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیرعامل مجمع خیران استان، مسؤولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه و جمعی از خیرین حوزه سلامت برگزار شد، با بیان اینکه با تلاش های همه همکاران و البته کمک های چشمگیر خیران ارزشمند در طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه سلامت استان رقم خورده است، اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که امروزه مطرح بوده، آموزش مدیران و مدیریت رکن رشد هر سازمانی است.

وی افزود: حتی داشتن یک دانشکده مدیریت در دانشگاه های علوم پزشکی از ضروریات است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پیگیری اعتبارات جوانی جمعیت و مولد سازی به عنوان موضوعات جدی که باید پیگیری شود خبر داد و گفت: پیگیری پروژه های سفر ریاست جمهوری نیز ضروری است.

غلامی اضافه کرد: پروژه های فاز یک سفر الحمدلله یا تمام شده یا به بالای 90 درصد پیشرفت رسیده و ان شاالله در دهه فجر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود آمبولانس در مازندران جدی گرفته شود

مشکل کمبود آمبولانس در مازندران جدی گرفته شود