مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-13سياسي

کمیته پاسخگویی به درخواست های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه اندازی شود


نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: بعد از اتمام سفر هیات دولت به استان فارس باید کمیته پاسخگویی به درخواست های مردمی پس از سفر در اداره کل آموزش و پرورش فارس راه اندازی شود.

- ایسنا/فارس نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: بعد از اتمام سفر هیات دولت به استان فارس باید کمیته پاسخگویی به درخواست های مردمی پس از سفر در اداره کل آموزش و پرورش فارس راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، قاسم احمدی لاشکی امروز، 21 مهرماه در جلسه جمع بندی میز پاسخگویی ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در فارس که در حاشیه سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان در کانون تربیتی سمیه راه اندازی شده بود، گفت: لازم است سریعا کمیته پاسخگویی به درخواست های مردمی پس از سفر در اداره کل اموزش و پرورش فارس راه اندازی شود.

نماینده تام الاختیار وزارت اموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: تلاش شد تا اکثر درخواست ها در این میز ارتباطات مردمی پاسخ داده شود اما تعدادی از مراجعات نیز نیازمند بررسی و پیگیری های فراتر از استان دارد که حتما باید پیگیری و پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته پاسخگویی به درخواست های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه اندازی شود

کمیته پاسخگویی به درخواست های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه اندازی شود