مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 03:152023-10-13ورزشي

قصه تکراری «غرور و تنهایی»؛ این قسمت زهرا نعمتی!


تمرینات انفرادی زهرا نعمتی باعث شده تا او نتواند در چندین رقابت بین المللی به نتیجه و مدال برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وقتی نام زهرا نعمتی مطرح می شود کمتر کسی است که یاد افتخارآفرینی های او به ویژه مدال های طلای پارالمپیک نیفتد.

نعمتی نخستین زن در تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در 3  پارالمپیک پیاپی 2012 لندن، 2016 ریو و 2020 توکیو شده است.

وی همچنین در مراسم کمیته بین المللی المپیک در سن پترزبورگ روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک 2012 لندن از سوی بنیاد بین المللی اسپورت آکورد شد.

این کماندار کشورمان که مدال های متعدد بین المللی را در کارنامه دارد در بازی های المپیک و آسیایی هم گام به میدان رقابت گذاشته که آخرین رویداد بازی های آسیایی هانگژو بود اما نتیجه او در مرحله مقدماتی به قدری عجیب بود که نگرانی مسئولان را هم به دنبال داشت.

  * حذف زودهنگام از بازی های آسیایی  زهرا نعمتی در مرحله مقدماتی ریکرو زنان چهلم شد تا خیلی زود از مسابقات انفرادی حذف شود و شانسی برای رقابت نداشته باشد.

در ماده های دیگر هم نتوانست به مدال برسد تا دست خالی هانگژو را ترک کند و برای بازی های پاراآسیایی آماده شود اما نکته اصلی تمامی اتفاقات رخ داده فقط یک مورد است؛ تمرینات انفرادی زهرا نع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه تکراری «غرور و تنهایی»؛ این قسمت زهرا نعمتی!

قصه تکراری «غرور و تنهایی»؛ این قسمت زهرا نعمتی!