مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-18بين الملل

کارمند سامسونگ، جاسوس چین از آب درآمد!


منابع آگاه در کره ی جنوبی می گویند یکی از کارمندان سابق سامسونگ به دلیل جاسوسی برای شرکت چینی بازداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، زومیت نوشت: یکی از کارمندان سابق بخش تحقیقات شرکت Samsung Display در کره ی جنوبی به اتهام جاسوسی برای شرکت های صنعت نمایشگر OLED در چین بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازTheElec و به نقل از دادستان های محلی، متهم اسنادی را به ارزش 300 میلیون دلار ابتدا به شرکت خودش و سپس به چین منتقل کرده است.

فرد 49 ساله ی خاطی به مدت 10 سال در بخش تجهیزات تولید پنل های OLED سامسونگ دیسپلی کار کرد، بخشی که مسئول مطالعه ی روش های موفق تولید پنل های سامسونگ بوده است و به عنوان جزیی از محصولات سامسونگ شناخته می شود.

پنل های OLED سامسونگ آنچنان موفق بوده اند که اپل باوجود تلاش چند ساله برای متنوع سازی زنجیره ی تأمین، همچنان نتوانسته است نقش سامسونگ را در زنجیره ی تأمین کم رنگ کند.

بعد از این که محقق سابق سامسونگ دیسپلی کار انتقال فناوری های جدید مرتبط با نمایشگر OLED، مثل تجهیزات انیلینگ و لیزر اگزایمر یا ابزار نوری تمیز کردن ماشین آلات جوهرافشان رزین را در بین سال های 2018 تا 2020 (1397 تا 1400) به پایان رساند، شرکت سامسونگ را ترک کرد و در شرکت تولیدکننده ی پنل OLED در چین مشغول به کار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند سامسونگ، جاسوس چین از آب درآمد!

کارمند سامسونگ، جاسوس چین از آب درآمد!