مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-26اجتماعي

5 شهر مناسب در نزدیکی تهران برای سفر در تعطیلات آخر هفته


مطمئناً باورش برایتان سخت خواهد بود که در فاصله اندکی از تهران چنین جاهای باصفایی وجود دارند.

اگر شما نیز دوست دارید آخر هفته را در مناطق بکر با طبیعت عالی سپری کنید در ادامه با ما همراه باشید، - امروزه کار و مشغله به قدری زیاد شده است که برای آرامش و رفع خستگی باید چند روزی را از محیط پراسترس شهرها دوری کنیم.

همچنین به دلیل نبود فرصت برای سفرهای طولانی مدت مخصوصاً برای پایتخت نشینان باید از آخر هفته ها بهترین استفاده را بکنند و سفر یک روزه به اطراف تهران داشته باشند.

با اینکه تهران شهر شلوغ و پرترافیک است، اما تنها با پیمودن یک الی سه ساعت از تهران می توانید از چندین منطقه خوش آب وهوا و سرسبز بازدید کنید، مطمئناً باورش برایتان سخت خواهد بود که در فاصله اندکی از تهران چنین جاهای باصفایی وجود دارند.

اگر شما نیز دوست دارید آخر هفته را در مناطق بکر با طبیعت عالی سپری کنید در ادامه با ما همراه باشید، زیرا پنج مورد از شهرهای نزدیک تهران برای سفر یک روزه را برایتان معرفی کرده ایم؛ مطمئناً از این گردش لذت برده و هوایی تازه خواهید کرد.

کردان کردان یکی از روستاهای مشهور در زمان های قدیم است که این روزها به شهر تبدیل شده و به دلیل داشتن ویلاهای شیک و لوکس به عنوان یکی از جاهای پرطرفدار تهرانی ها به شهرت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهر مناسب در نزدیکی تهران برای سفر در تعطیلات آخر هفته

5 شهر مناسب در نزدیکی تهران برای سفر در تعطیلات آخر هفته