مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-11بين الملل

واکنش قارایی به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین+ فیلم


جواد قارایی که به عنوان ایرانگرد در میان مردم ایران و حتی برخی از کشورهای دیگر شناخته می شود، به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین واکنش نشان داد و تاکید کرد که «رژیم اسراییل ظالم است و ظلم و ظالم پابرجا نخواهد ماند«.

-   یاد فیلم جان دادنِ یک کودک و پدر بی دفاع فلسطینی در آغوش هم توسط قاتلان اسراییلی مقابل دوربین افتادم که در قسمت دوم این فیلم می بینید.

فرض کنیم هیچ دین و مذهبی در دنیا وجود ندارد.

آن وقت مردم یک کشور دو درصد از زمین هایشان را به هر دلیل به یک سری دیگر از مردم که کشور مستقلی ندارند اما پول و قدرت دارند بفروشند و آنها بیایند با زور اسلحه و کشتار, باقی کشورشان را غصب کنند و آن هارا از سرزمین خودشان کوچ اجباری دهند و خانه هایشان را تخریب کنند که نتوانند بازگردند.

یک دولت زوری تشکیل دهند و طی 75 سال بیش از 500 شهر و روستا را تخریب و بیش از 100 هزار نفر مظلوم که بیشترشان زن و کودک هستند را به قتل برسانند و با این همه جنایت، توقع داشته باشند که فلسطینی ها اقدامی نکنند! فرض کنید خانه ای دارید، بخشی از انباری خانه را به یک غریبه می فروشید اما او با اسلحه و چند زورگیر وارد خانه می شود و می گوید کل خانه ات مال من است و تو فقط حق داری در یک اتاق خواب زندگی کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قارایی به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین+ فیلم

واکنش قارایی به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین+ فیلم