مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-16سياسي

قول رفع مشکل آب شرب منطقه محروم چهاردانگه ساری


فرماندار ساری از قول رفع مشکل آب شرب منطقه چهاردانگه خبر داد و گفت: با احداث آببندان اروست و روستاهای اطراف تا سال بعد مشکل آب شرب این منطقه مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری امروز در بیست وهشتمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست و نخستین یادواره شهدای روستا، اظهار کرد: احداث پل اروست یک درس مهم برای همه ما داشت و آن این بود که اگر همدلی و همراهی بین دستگاه های متولی باشد، می توان اقدامات بزرگ و ماندگار انجام داد.

وی افزود: مردم اگر ببینند مسؤولان صادقانه تلاش می کنند و بدون هیچ گونه سیاسی کاری در حال خدمت و در کنار مردم هستند، به انقلاب و نظام دلگرم می شوند.

فرماندار مرکز مازندران با تاکید بر اینکه اگر حمایت و همکاری مردم نبود این پل ساخته نمی شد، خاطرنشان کرد: مردم منطقه و اهالی اروست تا زنان و مردان کهنسال تا پایان کار، در کنار ما بودند و امیدواریم در همه برنامه ها و پروژه ها این همبستگی و ایمان و امید را شاهد باشیم.

نوبخت با اشاره به مسائل کوچک و بزرگ بخش چهاردانگه، گفت: چهاردانگه بزرگ ترین و در عین حال محروم ترین بخش مازندران است و ما باید با استفاده بهینه از ظرفیت های انسانی، طبیعی، تاریخی و خدادادی منطقه به ویژه شهدا، علما، نخبگان و فرماندهان بومی، موجبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول رفع مشکل آب شرب منطقه محروم چهاردانگه ساری

قول رفع مشکل آب شرب منطقه محروم چهاردانگه ساری