مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-10فرهنگي

نوجوانان خبرنگار در صف اول تماشای فیلم ها


نشست های رسانه ای در سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به روز چهارم رسید و دختران و پسران نوجوان خبرنگار همچنان برداشت خود از آنچه روی پرده سینماهای ساحل و چهارباغ می بینند را به رشته تحریر درمی آورند.

- ایسنا/اصفهان نشست های رسانه ای در سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به روز چهارم رسید و دختران و پسران نوجوان خبرنگار همچنان برداشت خود از آنچه روی پرده سینماهای ساحل و چهارباغ می بینند را به رشته تحریر درمی آورند.

در چهارمین روز اکران فیلم های این دوره از جشنواره، همچنان اکران فیلم ها در سالن های چهارسوق، چهلستون، نقش جهان، و شیخ بهایی در پردیس سینمایی چهارباغ، سالن سوره در حوزه هنری و همچنین سالن های گیشه، نصف جهان، سکانس، و زنده رود در پریس سینمایی ساحل، ادامه داشت و این سه سینما میزبان علاقه مندان به سینمای کودکان و نوجوانان بود.

پسران و دختران نوجوان خبرنگار نیز که از ابتدای روز اکران به تماشای فیلم ها روی پرده دو سینمای چهارباغ و ساحل نشستند، در این روز نیز ضمن دیدن و دقت نظر در فیلم ها و همچنین بیان پرسش های خود از عوامل سازنده فیلم ها، آنچه با دیدن فیلم دریافته بودند را به روی کاغذ آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان خبرنگار در صف اول تماشای فیلم ها

نوجوانان خبرنگار در صف اول تماشای فیلم ها