مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-17بين الملل

دستور دولت فرانسه برای اخراج مهاجران بنیادگرا


امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه ضمن دستور اعزام هفت هزار سرباز به این منطقه که میزبان جمعیت بزرگی از مسلمانان و یهودیان است، اعلام کرد که با بازنگری سوابق مهاجران حاضر در این کشور باید مشخص شود چه کسانی دارای سوابق بنیادگرایی هستند تا اخراج شوند.

- چند روز پس از قتل یک معلم تاریخ به دست یک مهاجر افراطی، دولت فرانسه اعلام کرد با بررسی پرونده خارجی ها، مهاجران دارای سوابق بنیادگرایی از این کشور اخراج می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا تارنمای شبکه خبری یورنیوز نوشت: دولت فرانسه قصد دارد با بازنگری سوابق افراط گرایانه خارجی های حاضر در این کشور، زمینه اخراج آنها را فراهم کند.

  سه روز پس از قتل یک معلم تاریخ به نام دومینیک برنار در شهر اراس در شمال شرق فرانسه توسط یکی از دانش آموزان سابقش، فرانسه هشدارهای ضد تروریستی را به بالاترین سطح رساند.

  امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز ضمن دستور اعزام هفت هزار سرباز به این منطقه که میزبان جمعیت بزرگی از مسلمانان و یهودیان است، اعلام کرد که با بازنگری سوابق مهاجران حاضر در این کشور باید مشخص شود چه کسانی دارای سوابق بنیادگرایی هستند تا اخراج شوند.

  الیزه از مقامات محلی خواسته است ظرف 48 ساعت پرونده بنیادگرایانی را که توسط سرویس های مخفی تهیه شده، بررسی کنند، تا اطمینان حاصل شود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دولت فرانسه برای اخراج مهاجران بنیادگرا

دستور دولت فرانسه برای اخراج مهاجران بنیادگرا