مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-01پزشكي

ایجاد درمانگاه توسط بخش خصوصی در شهرستان هشترود


رییس شورای اسلامی شهر هشترود از ایجاد درمانگاه توسط بخش خصوصی با همکاری شورا و شهرداری در این شهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر هشترود از ایجاد درمانگاه توسط بخش خصوصی با همکاری شورا و شهرداری در این شهر خبر داد.

محمد رضا قهرمانپور عصر شنبه در جلسه شورای شهر هشترود گفت: این درمانگاه مجهز به تجهیزات روز خواهد بود و در جهت کمک به توسعه بهداشت و درمان کمک حال منطقه دایر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه از نبود تجهیزات به روز و نبود پزشک متخصص در اکثر رشته ها با مشکل روبرو هستند از این رو با دایر کردن درمانگاه خصوصی مجهز، می توان مشکلات بهداشتی و درمانی مردم را کاهش داد.

وی افزود: برای ساماندهی سد معبر، ایجاد نظم در مقابل مدارس در زمان منفک شدن دانش آموزان و چندین مورد دیگر نیاز به جلسات تخصصی می باشد که در هفته های آتی در صحن شورا برای بهبود وضعیت با حضور مسئولان به رای گذاشته خواهد شد.

نائب رییس شورای شهر نیز در این جلسه یادآور شد: با ایجاد امکانات می توان بر مشکلات فائق آمد و جلوی کوچ مردم را گرفت و این مهم، می تواند در بهبود وضعیت زندگی مردم بسیار موثر باشد.

حسین اکبری اظهار کرد: دایر کردن آزمایشگاه مجهز، وجود پزشک متخصص در طول شبانه روز،توجه به درمان کودکان و سالمندان،راه اندازی دستگاه MRI و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درمانگاه توسط بخش خصوصی در شهرستان هشترود

ایجاد درمانگاه توسط بخش خصوصی در شهرستان هشترود