مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-28دانش

آموزش یار یا آموزش بار / نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد از وضعیت انتخاب واحد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی لطیفیان؛ شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها همیشه با چالش هایی روبه رو بوده است؛ مرحله انتخاب واحد با توجه به اهمیت برنامه ریزی دانشجویان برای فعالیت غیر درسی یکی از مهمترین چالش ها بوده است که در دانشگاه آزاد مشکلات .

- انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر در سامانه ای به اسم آموزشیار انجام می شود که با جستجویی در فضای مجازی می توان به ضعف های بسیار این سامانه مخصوصا در عملیات انتخاب واحد پی برد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی لطیفیان؛ شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها همیشه با چالش هایی روبه رو بوده است؛ مرحله انتخاب واحد با توجه به اهمیت برنامه ریزی دانشجویان برای فعالیت غیر درسی یکی از مهمترین چالش ها بوده است که در دانشگاه آزاد مشکلات انتخاب واحد دانشجویان هر ساله وضعیت ضعیف تری را طی کرده است.

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه های آزاد سراسر در سامانه ای به اسم آموزشیار انجام می شود که با جستجویی در فضای مجازی می توان به ضعف های بسیار این سامانه مخصوصا در عملیات انتخاب واحد پی برد.

در نظر سنجی که در کانال تلگرامی اخبار دانشگاهی خبرگزاری دانشجو انجام شد بیش از 68 درصد از شرکت کنندگان از انتخاب واحد خود ناراضی بودند و پیام هایی نیز مبنی بر مشکلات سامانه برای خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش یار یا آموزش بار / نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد از وضعیت انتخاب واحد

آموزش یار یا آموزش بار / نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد از وضعیت انتخاب واحد