مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10ورزشي

نیازمندان خراسان جنوبی به اردو رفتند


معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: بیش از 4 هزار و 230 مددجوی این نهاد حمایتی در نیمه نخست امسال به اردو های زیارتی و تفریحی اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد:  4 هزار و 230 مددجوی  این نهاد حمایتی در نیمه نخست امسال به اردو های زیارتی و تفریحی اعزام شدند.

وی گفت: 343 نفر بر اساس سهمیه ابلاغی مرکز به اردو های مشهد مقدس و 857 نفر نیز با کمک و حمایت خیران و مراکز نیکوکاری به اردو های مشهد مقدس اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به مراسم پیاده روی اربعین حسینی  812 نفر است افزود: یک هزار و 546 نفر در اردو های تفریحی آموزشی در اردوگاه یادگاران امام (ره) بیرجند شرکت کردند و همچنین 672 نفر به اردو های یک روزه به اماکن زیارتی و سیاحتی درون استانی اعزام شدند.

سورگی هدف کمیته امداد از اعزام مددجویان به اردو های زیارتی و تفریحی را تقویت روحیه نشاط و شادابی اجتماعی و معنوی مددجویان عنوان کرد.

  این مقام مسوول ادامه داد: اجرای فعالیت های آموزشی متنوع، پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی و ارائه الگو های تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندان خراسان جنوبی به اردو رفتند

نیازمندان خراسان جنوبی به اردو رفتند