مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-17اقتصادي

توقیف 1200 کارت سوخت در رودان


دادستان رودان در استان هرمزگان از توقیف بیش از هزار و 200 کارت سوخت از رانندگان متخلف در این شهرستان با هدف مبارزه با قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن بهرامی نیکخو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان امروز اظهار کرد: در روز های اخیر به همراه بازرسین شرکت پخش فرآورده های نفتی از جایگاه های توزیع سوخت ایران، آبگون، استقلال و دیگر جایگاه های شهرستان رودان به صورت سرزده بازدید داشته ایم که در نتیجه آن ضمن شناسایی عوامل ایجاد صف های طولانی سوخت، برای آن ها چاره اندیشی شد.

وی تصریح کرد: در تعدادی از این جایگاه های عرضه سوخت مشاهده شد که با وجود تذکرات قبلی مبنی بر جلوگیری از توزیع سوخت به خودرو های دارای مشک و باک اضافه، این خودرو ها با استفاده از چند کارت در حال دریافت سوخت هستند که ضمن تذکر جدی به مدیران جایگاه ها، برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد.

بهرامی نیکخو در ادامه افزود: طی بازدید های انجام شده از جایگاه های سوخت شهرستان رودان طی یک ماه اخیر تعداد یک هزار و 229 کارت سوخت نیز از رانندگان متخلف کشف و غیرفعال شد.

دادستان رودان گفت: پیش از این نیز در نتیجه بازبینی دوربین های هوشمند، یک متصدی پمپ بنزین و یکی از مدیران جایگاه ها بازداشت شده اند و 113 خودرو که در سیستم سراسری ناجا مکرراً سوخت دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 1200 کارت سوخت در رودان

توقیف 1200 کارت سوخت در رودان