مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-22سياسي

اعلام اسامی راه یافتگان به بخش های ملی و اصلی سوگواره عکس عاشورایی سقا


دبیر اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا (اردبیل) از اعلام اسامی راه یافتگان به بخش های ملی و اصلی این سوگواره خبر داد و گفت: نمایشگاه و اختتامیه سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا در آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد دادپور شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا (اردبیل)، آثار راه یافته به بخش های ملی و اصلی مشخص شدند.

وی افزود: هیأت ارزیابی آثار متشکل از کریم متقی، حسین ملکی، جاوید خدمتی و با حضور دبیر سوگواره پس از بررسی 2215 عکس رسیده به دبیرخانه این سوگواره، 40 اثر را در بخش اصلی و بخش ملی برای حضور در نمایشگاه انتخاب کردند.

دبیر اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا با بیان اینکه نمایشگاه و اختتامیه این سوگواره در آبان سال جاری برگزار خواهد شد، ادامه داد: بخش نمایشگاهی آثار راه یافته همزمان با اختتامیه سوگواره گشایش می یابد و به مدت یک هفته در یکی از نگارخانه های اصلی استان اردبیل در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

  دادپور با اشاره به اسامی عکاسان صاحب اثر راه یافته بخش ملی سوگواره، گفت: محسن کابلی 2 اثر (گرگان)، رضا پارسامنش 2 اثر (اراک)، سعید قاسمی 2 اثر (اهر)، مجید خالقی مقدم 2 اثر (خلخال)، احمد تاجی یک اثر (شهرکرد)، امیرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی راه یافتگان به بخش های ملی و اصلی سوگواره عکس عاشورایی سقا

اعلام اسامی راه یافتگان به بخش های ملی و اصلی سوگواره عکس عاشورایی سقا