مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-18بين الملل

آمادگی سازمان اورژانس ایران برای اعزام آمبولانس و تیم های فوریت پزشکی به غزه


رییس سازمان اورژانس کشور بر آمادگی اعزام تیم های فوریت های پزشکی و همچنین آمبولانس به غزه جهت ارایه خدمات اورژانسی و فوریتی به مجروحان جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

- تجمع کادر بهداشت و درمان و امدادگران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی سازمان اورژانس ایران برای اعزام آمبولانس و تیم های فوریت پزشکی به غزه رییس سازمان اورژانس کشور بر آمادگی اعزام تیم های فوریت های پزشکی و همچنین آمبولانس به غزه جهت ارایه خدمات اورژانسی و فوریتی به مجروحان جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

دکتر جعفر میعادفر با حضور در تجمع کادر درمان و امدادگران در میدان فلسطین تهران، در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: اقدامی که شب گذشته رژیم غاصب صهیونیست انجام داد، نازی ها در جنگ جهانی دوم انجام ندادند و در پی این حرکت ددمنشانه، بیش از هزار نفر کودک، زن و سالمند در محل امن پیش بینی شده در بیمارستان جان باختند.

وی گفت: امروز در تجمع حضور یافتیم تا اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست داشته باشیم و همچنین اعلام آمادگی کنیم که به محض اعلام جمهوری اسلامی ایران جهت ارسال کمک های انسان دوستانه، تیم های فوریت های پزشکی نیز از استان های مختلف آمادگی اعزام دارند تا به این ترتیب بتوانیم خدمات درمانی و فوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان اورژانس ایران برای اعزام آمبولانس و تیم های فوریت پزشکی به غزه

آمادگی سازمان اورژانس ایران برای اعزام آمبولانس و تیم های فوریت پزشکی به غزه