مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-09سياسي

تأکید امام جمعه سمنان بر رسیدگی به گلایه سالمندان از برخی مسؤولان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به گلایه های به حق سالمندان از برخی مسؤولان گفت: مراکز نگهداری از سالمندان باید برای تکریم هرچه بیشتر این افراد تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز هم زمان با هفته ملی سالمندان در جشنواره پیشکسوتان سرزمین من که به همت اداره کل بهزیستی استان سمنان در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان و سالمندان از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند.

وی گفت: عمده سالمندان به ویژه آن گروه که از اعتقادات دینی عمیق تری برخوردارند و با خداوند متعال ارتباط برقرار می کنند، شرایط روحی و روانی بهتری دارند.

امام جمعه سمنان با اشاره به آیه 68 سوره یس افزود: قرآن کریم می فرماید وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَکسْهُ فِی الْخَلْقِ ۖ أَفَلَا یعْقِلُونَ هرکسی را عمر طولانی دهیم، در آفرینش دگرگونش کنیم.

چرا تعقل نمی کنند؟ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کاهش توان جسمی انسان در دوران پیری، امری طبیعی است، اظهار کرد: برخلاف فرزندان که با افزایش سن، تمایل کمتری برای همراهی با والدین از خود نشان می دهند، والدین با افزایش سن علاقه دارند افراد بیشتری در اطرافشان حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه سمنان بر رسیدگی به گلایه سالمندان از برخی مسؤولان

تأکید امام جمعه سمنان بر رسیدگی به گلایه سالمندان از برخی مسؤولان