مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-06سياسي

خبرهای خوش از بازگشایی استخر شنای اردستان


در خصوص استخر اردستان چندین بار تذکر داده شد که در این مورد خبرهای خوشی به گوش می رسد و امید می رود به زودی بازگشایی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه ضمن دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: معاد و سفر به سوی خدا برای انسان ها قطعی است اما باید که انسان ها توشه این سفر را همراه خود داشته باشند و یا برای خود آماده کنند که بهترین توشه برای سفر آخرت تقوای الهی است.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب به مناسبت هفته وحدت، افزود: کسانی که قرآن کریم را مورد هتک حرمت قرار می دهند افراد پست و حقیر هستند که به خودشان درواقع ضربه زده اند و نمی توانند به موضع قرآن خدشه ای وارد کنند همچنین طبق بیانات رهبری به زودی نابودی صهیونیست ها را شاهد خواهیم بود.

دهشیری تصریح کرد: تحقق بخش نابودی رژیم صهیونیستی حرکات شجاعانه مسلمانان و مردم فلسطین است که هوشیار و مسلح شده اند تا در برابر این غده سرطانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند و به زودی نابودی این رژیم محقق می شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به آغاز هفته فراجا، خاطرنشان کرد: هفته انتظامی از روز گذشته با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار آغاز شده است، سخن گفتن در مورد نیروی انتظامی در واقع به منزله سخن گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش از بازگشایی استخر شنای اردستان

خبرهای خوش از بازگشایی استخر شنای اردستان