مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-19بين الملل

مقام کاخ سفید: بایدن درباره توافق با ایران تصمیم سختی گرفت


یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که رییس جمهور آمریکا از آغاز به کار دولت خود، در حال مذاکره برای آزادی زندانیان آمریکایی در ایران بوده و در این رابطه «تصمیم دشواری» گرفته است.

- یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که رییس جمهور آمریکا از آغاز به کار دولت خود، در حال مذاکره برای آزادی زندانیان آمریکایی در ایران بوده و در این رابطه تصمیم دشواری گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برت مک گورک هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در گفت وگو با شبکه سی ان ان گفت دولت بایدن از همان ابتدای روی کار آمدنش درگیر مذاکره برای بازگرداندن آمریکایی های بازداشت شده از ایران به خانه بوده است .

او تصریح کرد: ما استانداردهایی داشتیم که چه چیزی را می پذیریم و چه چیزی را نمی پذیریم و واقعاً در 6 ماه گذشته، این روند تشدید شد.

زمانی که این ترتیبات بر اساس شرایطی که ما می توانیم بپذیریم و بر اساس استانداردهایی که همیشه می گفتیم قبول می کنیم، یکجا جمع شد، رییس جمهور تصمیم دشوار اما درست را برای پیشبرد آن گرفت.

پنج آمریکایی بازداشت شده در ایران که پیشتر از زندان به حبس خانگی منتقل شده بودند روز دوشنبه به عنوان بخشی از یک معامله گسترده تر با تهران آزاد شدند که شامل آزادسازی 6 میلیارد دلار از سرمایه های ایران در کره جنوبی و آزادی پنج ایرانی در بازداشت آمریکا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام کاخ سفید: بایدن درباره توافق با ایران تصمیم سختی گرفت

مقام کاخ سفید: بایدن درباره توافق با ایران تصمیم سختی گرفت