مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-29سياسي

مجاهدت حجت الاسلام مؤیدی در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود


فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ارتحال روحانی عالیقدر حجت الاسلام حاج علی مؤیدی را تسلیت گفتند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرمانده سپاه کربلا و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی ارتحال روحانی عالیقدر حجت الاسلام والمسلمین حاج علی مؤیدی رضوان الله تعالی علیه را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است؛ ارتحال روحانی عالیقدر و مجتهد عالم و مبارز، خطیب نام آشنا و توانمند و استاد درس اخلاق جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی مؤیدی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثّر و تألّم فراوان اینجانبان و مردم عالم پرور مازندران شد.

وی که از سرمایه های ارزشمند و استاد برجسته حوزه و دانشگاه و در سلوک مومنانه و تقوا و مجاهدت در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود، عمر شریف خویش را وقف تربیت طلاب مجاهد و انقلابی و نشر و ترویج معارف ناب اسلام محمدی کردند.

یک عمر تلاش این عالم ربانی انقلابی، بصیر، دلسوز در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های دینی، متدین و متواضع در انجام فعالیت های انقلابی، با تدریس و تربیت مبلغان دین در حوزه های علمیه و تالیف کتب مختلف اخلاقی و تربیتی و همچنین اجرای برنامه های اثربخش مذهبی و فرهنگی رسانه ای در موسسه اشراق باقی الصالحاتی است و در نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت حجت الاسلام مؤیدی در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود

مجاهدت حجت الاسلام مؤیدی در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود