مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-17اجتماعي

دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده آموزش و پرورش است


استاندار یزد دانشگاه فرهنگیان را قلب تپنده آموزش و پرورش خواند و گفت: احیای دانشگاه فرهنگیان یعنی احیای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش لذا هر چه به این دانشگاه توجه داشته باشیم، - قطعاً در تحقق سند تحول موثر واقع خواهد شد.

مهران فاطمی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه فرهنگیان استان یزد که بعد از ظهر امروز یکشنبه در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: قطعاً تربیت معلم از تربیت فردی دانشمند به مراتب سخت تر است لذا علی رغم دشواری وظیفه دانشگاه فرهنگیان، امیدواریم که این دانشگاه به جایگاهی برسد که عضویت در هیات علمی آن برای هر فردی آرزو و افتخار شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات دهقان منشادی رییس سابق دانشگاه فرهنگیان یزد، کریمی زارچی را فردی انقلابی و پرورش یافته در خانواده فرهنگی و دارای کارنامه مشتمل بر فعالیتهای فرهنگی و اجرایی خواند و گفت: امیدواریم با توجه به تجربیات و توانایی های رییس جدید دانشگاه و همکاری همه اعضا شاهد نقطه تحول و عطفی در دانشگاه فرهنگیان یزد باشیم.

استاندار همچنین خواستار در اولویت قرار گرفتن ایجاد پردیس جامع دانشگاه فرهنگیان برای فراهمن کردن فضایی در شان دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده آموزش و پرورش است

دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده آموزش و پرورش است