مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:312023-09-18اجتماعي

جذب بیش از 5 هزار معلم در شهرستان های تهران از طریق ماده 28


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در مقطع ابتدایی در فصل تابستان انجام شد توانمندسازی معماران خشت اول بود که تمامی معلمان پایه اول از دوره های مختلف آموزشی بهره مند شدند و معلمان پایه اول دوره توانمندسازی آموزش های بازی محوری را گذراند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی، گفت: 3 هزار و  181 نفر در حوزه ابتدایی و یک هزار و 898 نفر در دوره متوسطه و کار دانش از طریق ماده 28 آزمون استخدامی برای امسال جذب شدند که تا حد زیادی کمبود نیرو را جبران کرده و نیروی دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان نیز به جمع اضافه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در رابطه با بازنشستگی فرهنگیان بیان کرد: در سال تحصیلی پیش رو 5 هزار و سیصد نفر از همکاران به بازنشستگی نایل شدند، که با پیگیری هایی که انجام شد تعدادی از همکاران در قالب خرید خدمات با مجموعه ادامه همکاری دادند و تعدادی نیز قطع همکاری کردند.

بهرامی با بیان اینکه شهرستان های استان تهران پرتراکم می باشند افزود: میزان تراکم دانش آموزی در استان براساس آخرین میزان ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 5 هزار معلم در شهرستان های تهران از طریق ماده 28

جذب بیش از 5 هزار معلم در شهرستان های تهران از طریق ماده 28