مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-31سياسي

7 سوله برای اشتغال معتادان متجاهر بهبودیافته در چهارباغ افتتاح شد


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری با بیان اینکه برای حل معضل اعتباد باید احساس مسؤولیت پذیری اجتماعی خالصانه داشته باشیم، گفت: اصحاب رسانه شهروندان را از عواقب مصرف موادمخدر آگاه کنند چراکه رها شدن از این آسیب به راحتی امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، روز پنجشنبه 9 شهریورماه 1402 در مراسم افتتاح کمپ ماده 16 زنان و مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب، موضوع ماده 16 شهرستان چهارباغ، گفت: این مراکز زمینه اشتغالزایی 250 معتاد متجاهر بهبود یافته را در سطح استان البرز فراهم کرده اند.

وی حلقه مفقوده و مشکل اصلی بازگشت معتادین بهبودیافته را بیکاری و عدم پذیرش کارفرمایان دانست و تصریح کرد: بنابراین کارفرمایان و خیرین باید دست به دست هم دهند تا این معضل مهم حل شود.

این مقام مسؤول ضمن درخواست و دعوت از کارفرمایان و خیرین برای توانمندسازی این قشر آسیب پذیر جامعه، اظهار کرد: مددجویان به مدت یک یا شش ماه در مراکز ترک اعتیاد از نظر جسمی سم زدایی می شوند اما وظیفه اصلی دستگاه های اجرایی مربوطه، کارفرمایان و خیرین توانمندسازی آنان در یک مهارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سوله برای اشتغال معتادان متجاهر بهبودیافته در چهارباغ افتتاح شد

7 سوله برای اشتغال معتادان متجاهر بهبودیافته در چهارباغ افتتاح شد