مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-09بين الملل

سی وششمین هفته پیاپی اعتراضات در اراضی اشغالی


شهرک نشینان صهیونیست برای سی وششمین هفته پیاپی در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو به خیابان ها ریختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شهرک نشینان صهیونیست همچنان اعتراضات خود به اصلاحات قضایی نتانیاهو را ادامه می دهند.

بر این اساس، شهرک نشینان صهیونیست برای سی وششمین هفته پیاپی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و به خیابان ها ریختند.

تصویب بخش مهمی از لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو موسوم به لغو برهان عدم معقولیت از سوی کنست رژیم صهیونیستی بر دامنه اعتراضات در اراضی اشغالی افزوده و این اعتراضات به بسیاری از بخش های نظامی این رژیم نیز رسیده و با ترک خدمت برخی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همراه بوده است؛ مسأله ای که به اذعان صهیونیست ها می تواند تأثیرات منفی بسیاری را بر ارتش این رژیم بر جای بگذارد.

کابینه ائتلافی نتانیاهو، که شامل احزاب یهودی تندرو راست و افراطی ارتدوکس است، استدلال می کند که اصلاحات برای ایجاد تعادل مجدد در رابطه بین مقامات منتخب صهیونیست و دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی ضروری است و حاضر به عقب نشینی در برابر مخالفان نیست.

مخالفان نتانیاهو که جمعیت زیادی از صهیونیست ها را شامل می شوند، برنامه او برای تغییر قوانین قضایی را کودتای قضایی می نامند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وششمین هفته پیاپی اعتراضات در اراضی اشغالی

سی وششمین هفته پیاپی اعتراضات در اراضی اشغالی