مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-25سياسي

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از نهادها در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند


برخی از ادارات که به روزمرگی افتاده اند و در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند و یا عدالت را در توزیع منابع رعایت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شهید چمران اظهار کرد:  یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می داریم و هفته دولت را به همه دولتمردان به ویژه استاندار محترم خوزستان، فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدارها و مسئولان و کارمندان ادارات شهرستان بندر ماهشهر تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت دکتر آیت الله رییسی طی 2 سال گذشته فعالیت های خوب و تاثیرگذاری در زمینه های مختلف داشته است، اما همینطور که مستحضر هستید، حل مشکلات گذشته و پیشرفت در برنامه های حال و آینده نیازمند زمان و برنامه ریزی دقیق است.

امام جمعه شهر شهید چمران اضافه کرد: مردم هم طی 2 سال گذشته نشان دادند که به دولت و دولتمردان اعتماد دارند بر همین اساس تا به نتیجه رسیدن برنامه های آنان صبر می کنند.

وی تاکید کرد: دولتمردان باید بدانند که نباید از صبر و اعتماد مردم سوء استفاده شود لذا باید خستگی به خود راه ندهند و در راستای حل مشکلات مردم قدم های محکم و اثرگذاری بردارند به طوری که اقدامات آنان بر سر سفره مردم مشهود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از نهادها در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از نهادها در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند