مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-10سياسي

شاگرد مکانیکی که صاحب ماشین های میلیاردی شد


آقای علی صفوی نژاد یک عشقِ ماشین های قدیمی ست، او که روزی شاگرد مکانیک بوده و آرزو داشته یکی از ماشین هایی که تعمیر می کند را بخرد، حالا کلکسیونی از خودرهای کلاسیک دارد که علاوه بر خاص بودن و جذابیت ارزش زیادی دارند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: پیرمرد با تیشرت سورمه ای طرح دار و شلوار کرم رنگ با چهره ای نجیب و مهربان روی دیواره سنگی پشت خودروهای کلاسیک به نمایش گذاشته شده در باغ موزه هرندی نشسته است، تعدادی عکس در دست دارد، حدس می زنم باید صاحب یکی از این خودروها باشد.

وقتی با آقای علی صفوی نژاد همکلام می شوم این را می فهمم که نه تنها صاحب بنز کلاسیک قرمزرنگ در نمایشگاه خودروهای کلاسیک کرمان است؛ بلکه یک عشقِ ماشین های قدیمی ست و این مرد 70 ساله، کلکسیونی از خودرهای کلاسیک دارد که علاوه بر خاص بودن و جذابیت حالا میلیاردها تومان می ارزد.

ماشین های کلاسیک را برای دلم می خریدیم هر یک از خودروهای کلاسیک این مجموعه دار کرمانی سرگذشت و قصه خودشان را دارند، آن هم قصه هایی شنیدنی.

آقای صفوی نژاد با بنز کلاسیکش به نمایشگاه آمده و از بقیه ماشین ها فقط تصاویرشان سهم این نمایشگاه شده است، برایم از گذشته ها تعریف می کند: تعمیرکار ماشین بودم، شاگرد بودم و ماشین ها را تعمیر می کردم، (می خندند) دوست داشتم از این ماشین ها داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاگرد مکانیکی که صاحب ماشین های میلیاردی شد

شاگرد مکانیکی که صاحب ماشین های میلیاردی شد