مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-09بين الملل

رابزنی ایران و سه کشور منطقه برای تامین حقآبه


اولین حقآبه ای که باید تامین شود، حقآبه طبیعت است اما معمولا در پروژه های عمرانی اولین حقآبه ای که سلب می شود، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اولین حقآبه ای که باید تامین شود، حقآبه طبیعت است اما معمولا در پروژه های عمرانی اولین حقآبه ای که سلب می شود، حقآبه طبیعت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی سلاجقه در حاشیه اجلاس بین المللی مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار در جمع خبرنگاران رسانه های بین المللی در پاسخ به سوال خبرنگار یک رسانه عراقی درباره عدم تامین کافی حقآبه های ایران و عراق توسط دولت ترکیه از رودخانه های مرزی گفت: اولین حقآبه ای که باید تامین شود، حقآبه طبیعت است و معمولا در پروژه های عمرانی اولین حقآبه ای که سلب می شود، حقآبه طبیعت است.

در حوضه های آبخیز دجله و فرات متاسفانه این اتفاق رخ داده و کشورهایی نظیر ایران، عراق و سوریه که در پایین دست قرار گرفته اند، با این مشکل مواجه شده اند.

وی افزود: اخیرا رایزنی های مناسبی بین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه، عراق و سوریه برای تامین حقآبه های پایین دست انجام شده است و امیدواریم با برگزاری نشست های دوجانبه بیشتر بتوانیم به همگرایی بهتری در زمینه تامین حقآبه ها برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابزنی ایران و سه کشور منطقه برای تامین حقآبه

رابزنی ایران و سه کشور منطقه برای تامین حقآبه