مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-17بين الملل

تجمع هزار نفری معلمان در کره جنوبی علیه «زورگویی های والدین»


هزاران معلم و کارمند مدارس در کره جنوبی جهت محافظت قانونی بیشتر در برابر «زورگویی و قلدری والدین» دست به تجمعاتی زدند؛ مشکلی که در مدارس این کشور که به خاطر محیط های به شدت رقابتی معروف است، - تجمع هزار نفری معلمان در کره جنوبی علیه زورگویی های والدین هزاران معلم و کارمند مدارس در کره جنوبی جهت محافظت قانونی بیشتر در برابر زورگویی و قلدری والدین دست به تجمعاتی زدند؛ مشکلی که در مدارس این کشور که به خاطر محیط های به شدت رقابتی معروف است، روند افزایشی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تظاهرات روز شنبه در سئول، پایتخت کره جنوبی به دنبال مرگ یک معلم در ماه ژوییه برگزار شد.

جسد این معلم پس از انتشار گزارشی مبنی بر تشویش روانی که توسط والدین ایجاد شده بود، در کلاس پیدا شد.

معلمان معترض که هفته ها دست به تجمع و اعتراض زده اند، می گویند که قوانین فعلی کره جنوبی کنترل بر کلاس هایشان را دشوار می کند و آن ها را در معرض والدین مستبد و سلطه جو قرار می دهد و این والدین می توانند به راحتی معلم ها را به آزار عاطفی کودکان متهم کنند.

قانونگذاران کره جنوبی پیرامون لایحه هایی که می توانند مطالبات معلمان را برآورده کنند، در حال بحث و رایزنی هستند اما برخی کارشناسان نگرانی های خود را نسبت به این تغییرات بالقوه مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع هزار نفری معلمان در کره جنوبی علیه «زورگویی های والدین»

تجمع هزار نفری معلمان در کره جنوبی علیه «زورگویی های والدین»