مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-27پزشكي

اصفهان نیازمند پزشکان متخصص بیشتری است


رییس سازمان نظام پزشکی شهرستان اصفهان گفت: استان اصفهان با 5 میلیون نفر جمعیت هفت نفر متخصص جراحی نوزادان دارد و در آینده ای نزدیک اصفهان از وجود این متخصصان خالی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز کاشفی پیش از ظهر یکشنبه در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آینده بخش درمان و خالی شدن بسیاری از رشته های پزشکی دانشگاه ها از دانشجو اظهار داشت: بسیاری از رشته ها دیگر داوطلب ندارد و در استان اصفهان با 5 میلیون نفر جمعیت شش یا هفت نفر متخصص جراحی نوزادان داریم و باید بگوییم در آینده ای نزدیک اصفهان از وجود این متخصصان خالی می شود.

وی جذب سرمایه گذار برای کمک به سلامت و درمان را از سوی مدیریت شهری یکی از زمینه های تأثیرگذار دانست و افزود: در توسعه بخش بیمارستانی در رتبه پایین قرار داریم و در این راستا مدیریت واحد شهری می تواند حل کننده بسیاری از مشکلات باشد.

رییس سازمان نظام پزشکی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: در واقع شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه بخش درمان را هم به صورت دولتی و هم خصوصی در تصمیمات خود قرار دهد و این بخشی از کمک مدیریت شهری به این حوزه خواهد بود.

بالاترین آمار سرطان کودکان در اصفهان همچنین رییس دانشگاه امام حسین (ع) با تاکید بر توجه به فرزندآوری و زوج های نابارور گفت: 1050 بیمارستان در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نیازمند پزشکان متخصص بیشتری است

اصفهان نیازمند پزشکان متخصص بیشتری است