مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 22:252023-08-25ورزشي

ضرورت ایجاد زمینه نشاط اجتماعی برای بانوان در بیرجند


مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: احداث پارک بانوان، راه اندازی مراکز ورزشی و تفریحی مختص بانوان در چندین نقطه از شهرستان بیرجند، برگزاری جشنواره های مختلف در راستای نشاط اجتماعی برای بانوان لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فاطمه بصیری پور، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی امشب در دیدار با شهردار بیرجند و اعضای شورای شهر بیرجند به منظور پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی حوزه زنان اظهارداشت: پرداختن به مقوله زنان در برنامه ریزی های اجتماعی و فرهنگی جامعه ضروری است.

وی گفت: احداث پارک بانوان، راه اندازی مراکز ورزشی و تفریحی مختص بانوان در چندین نقطه از شهرستان بیرجند، برگزاری جشنواره های مختلف در راستای نشاط اجتماعی برای بانوان لازم و ضروری است.

بصیری پور، به آسیب های اجتماعی و فرهنگی که بعضاً دامن گیر زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست جامعه می شود اشاره کرد و افزود: نیاز هست مراکز توانمندسازی زنان آسیب دیده اجتماعی در استان ایجاد و تقویت شود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، بر استفاده از ظرفیت خانه محله ها برای انجام اهداف آموزشی و تربیتی بانوان و دختران تاکید کرد.

وی، به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی با رویکرد هویت دینی و ملی در شهرستان بیرجند بیش از گذشته اشاره کرد و گفت: استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زمینه نشاط اجتماعی برای بانوان در بیرجند

ضرورت ایجاد زمینه نشاط اجتماعی برای بانوان در بیرجند