مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-21فرهنگي

اهدا اشیاء تاریخی ایرانی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک


یک شهروند دانمارکی در اقدامی ارزشمند تعدادی از اشیاء و اقلام باستانی واجد ارزش تاریخی و فرهنگی متعلق به ایران که در سالیان دور توسط اجداد وی به دانمارک منتقل و در مجموعه خانوادگی نگهداری می شد را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ تحویل داد.

- یک شهروند دانمارکی در اقدامی ارزشمند تعدادی از اشیاء و اقلام باستانی واجد ارزش تاریخی و فرهنگی متعلق به ایران که در سالیان دور توسط اجداد وی به دانمارک منتقل و در مجموعه خانوادگی نگهداری می شد را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ تحویل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش سفارت کشورمان در دانمارک، شهروند دانمارکی با مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی ایران خود را علاقمند به تاریخ و فرهنگ ایران معرفی کرده و با اهداء اشیا بیان داشت: این اشیاء متعلق به مادربزرگ وی بوده است که به همراه خانواده خویش طی سالهای دهه 1960 برای مدتی در ایران زندگی می کردند و بعدها در وصیت خود ذکر کرده که این اشیاء متعلق به مردم ایران و سرزمین فارس بوده و می بایست به خاستگاه اصلی بازگردانده شوند.

وی از سفارت کشورمان درخواست نمود اشیاء مزبور به سرزمین و مردم ایران بازگردانده شود.

خانم نادی پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک ضمن تشکر و قدردانی از اقدام ارزشمند این شهروند دانمارکی که حاکی از علاقمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا اشیاء تاریخی ایرانی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک

اهدا اشیاء تاریخی ایرانی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک