مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:562023-09-02اقتصادي

افزایش 31 درصدی بارگیری کالا در راه آهن گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از رشت، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال 2 امروز در بازدید از روند تخلیه بار در راه آهن رشت_ قزوین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند تخلیه و بارگیری کالا از طریق راه آهن در این استان به خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون یک میلیون و 110 هزار تن کالا تخلیه و بارگیری شده است که این امر نشان دهنده افزایش 17 درصدی در این حوزه است.

وی با اشاره به افزایش  31 درصدی بارگیری کالا در راه آهن گیلان گفت:  581 هزار تن کالا در این مدت بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 31 درصد افزایش داشته است و همچنین  در پنج ماه نخست سال 529 هزار تن کالا تخلیه شده است که 5 درصد افزایش داشت.

مدیرکل راه آهن شمال 2 با تأکید بر رونق مبادلات بین المللی بار در پایانه ریلی آستارا، بیان کرد: 274 هزار و 68 تن کالا از این پایانه تخلیه و بارگیری شده است.

ولدی با ابراز خرسندی از افزایش 122 درصد واردات کالا در پایانه ریلی آستارا، بیان کرد: تاکنون 82 هزار و 511 تن کالا از این پایانه وارد شده است که این روند در این استان ادامه دار است.

وی با اشاه به افزایش یک رام قطار موقت تهران برای سهولت در سفر به جنوب کشور، گفت: از دوم شهریور تا 18 شهریور یک رام قطار به صورت یک روز در میان به مقصد تهران و مشهد به ناوگان ریلی اضافه شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 31 درصدی بارگیری کالا در راه آهن گیلان

افزایش 31 درصدی بارگیری کالا در راه آهن گیلان