مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-08حوادث

دستگیری 2 سارق وانت نیسان در سطح شهر تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق خودروی وانت نیسان در سطح شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی نیسان وانت در سطح شهر تهران و وصول شکایت مال باخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات خود با دعوت از مال باخته دریافتند؛ حوالی ظهر، مال باخته با نیسان وانت خود مشغول کار بوده است و لحظه ای به قصد خرید از خودرو خود پیاده شده و پس از بازگشت متوجه می شود که خودرویش به سرقت رفته و در آن لحظه موفق به شناسایی چهره سارق نشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به توضیحات مالباخته وارد گام دوم شدند و با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند در روز سرقت 2 تن از سارقان به محض غفلت صاحب خودرو، سوار بر ماشین وی شده و سریعاً متواری می شوند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: لذا کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع سریعاً با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان شدند و بی درنگ در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق وانت نیسان در سطح شهر تهران

دستگیری 2 سارق وانت نیسان در سطح شهر تهران