مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-02اقتصادي

پرداخت بیش از 76 میلیارد تومان وام صندوق امداد ولایت به نیازمندان کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به روز بانکداری اسلامی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: 4590 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 76 میلیارد و 616 میلیون تومان طی پنج ماهه نخست امسال به مددجویان و محرومان پرداخت شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد با تأکید بر اهمیت و جایگاه قرض الحسنه در جامعه افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سال 1395 توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانکداری اسلامی تأسیس شده است.

 وی ادامه داد: تلاش کرده ایم تسهیلات این صندوق را با حداقل فرآیندهای اداری برای کسانی که نیازمند هستند ارائه دهیم تا بتوانند به راحتی از خدمات این صندوق استفاده کنند، به عنوان نمونه خدمات این صندوق فاقد هرگونه جریمه تأخیر و کارمزد است و تلاش کرده ایم قرض الحسنه را در این سیستم عملیاتی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان درباره آخرین آمار مشتریان صندوق امداد ولایت کرمان گفت: در حال حاضر 341 هزار و 627 مشتری در صندوق امداد ولایت کرمان وجود دارد و از خدمات این صندوق استفاده می کنند، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب کشوری متصل است و خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته به مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 76 میلیارد تومان وام صندوق امداد ولایت به نیازمندان کرمانی

پرداخت بیش از 76 میلیارد تومان وام صندوق امداد ولایت به نیازمندان کرمانی