مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-26اقتصادي

حدود 700 هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 700 هزار متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش 881 میلیارد تومان را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: با تلاش نیروهای یگان های حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و با انجام هماهنگی های قضایی طی 25 ماموریت در شهرهای مختلف استان این اراضی از تصرف اشخاص سودجو خارج و به وضع سابق بازگشت.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هرگونه دخل و تصرف و همچنین تغییر کاربری اراضی دولتی تخلف محسوب و در صورت مشاهده و گزارش، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می شود.

اکبری تصریح کرد: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم گرامی استان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 700 هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد

حدود 700 هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد