مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-01بين الملل

سازمان ملل: شبیه سازی حمله به کره جنوبی کمکی به تنش زدایی نمی کند


استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل عنوان کرد که شبیه سازی حمله به کره جنوبی توسط کره شمالی به تنش زدایی در شرایط منطقه کمکی نخواهد کرد.

- استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل عنوان کرد که شبیه سازی حمله به کره جنوبی توسط کره شمالی به تنش زدایی در شرایط منطقه کمکی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوجاریک در کنفرانسی خبری با اشاره به حمله شبیه سازی شده اخیر کره شمالی گفت: این مسیری نیست که ما خواهان دیدنش بودیم.

ما به دنبال تنش زدایی در وضعیت کره هستیم.

سخنگوی سازمان ملل در ادامه از کره شمالی خواست تا به پای میز مذاکره بازگردد و بر خواست سازمان ملل منبی بر خلع هسته ای کره تاکید کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد ارتش این کشور در واکنش به مانورهای جنگی تهاجمی ماجراجویانه همسایه جنوبی با آمریکا، یک حمله اتمی شبیه سازی شده به کره جنوبی انجام داد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA به نقل از بیانیه ستاد کل ارتش خلق کره اعلام کرد: ارتش کره شمالی چهارشنبه شب یک مانور اتمی تاکتیکی را با شبیه سازی حملات زمین سوخته به مراکز فرماندهی اصلی و فرودگاه های عملیاتی ارتش کره جنوبی برگزار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره شمالی دو موشک بالستیک شلیک کرد و به درستی ماموریت خود برای حمله اتمی از طریق شلیک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: شبیه سازی حمله به کره جنوبی کمکی به تنش زدایی نمی کند

سازمان ملل: شبیه سازی حمله به کره جنوبی کمکی به تنش زدایی نمی کند