مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-24اقتصادي

آغاز اجرای 26 پروژه تأمین و انتقال آب در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی 26 پروژه تأمین و انتقال آب در سطح بیش از 13 هزار هکتار از اراضی استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به همت دولت سیزدهم در تکمیل پروژه های نیمه تمام، تعداد 26 پروژه تأمین و انتقال آب در سطح بیش از 13 هزار هکتار از اراضی استان آغاز شد.

وی افزود: 6 پروژه تأمین و انتقال آب دره گرم دشتک، دشت نساء اردل، گل سفید، سرتنگ محمود، آبشاران علیا و مورز به بهره برداری رسیده است و مابقی در مرحله اجرا و تکمیل هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تکمیل پروژه تأمین و انتقال آب سرچاه دوازده امام در سطح 600 هکتار و ده کهنه روگر در سطح 370 هکتار که 15 سال به صورت راکد باقی مانده بود در این دولت با اختصاص اعتبارات دولتی و خصوصی رونق گرفت و در حال انجام است.

برزگر با بیان اینکه تأمین و انتقال آب یکی از مهم ترین سیاست های دولت در راستای حمایت از بخش تولید و کشاورزی است، عنوان کرد: در همین راستا 280 میلیارد تومان از منابع ملی، استانی و سفر ریاست جمهور بابت سیاست حوزه آب و اجرای سامانه های نوین اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای 26 پروژه تأمین و انتقال آب در چهارمحال و بختیاری

آغاز اجرای 26 پروژه تأمین و انتقال آب در چهارمحال و بختیاری