مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-31اقتصادي

آقای وزیر تکلیف نرخ ارز را تعیین کنید


عضو اتاق بازرگانی استان همدان با بیان اینکه در زمینه مشکلات صادرات نخستین موضوع بحث چند نرخی بودن ارز و عدم ثبات ارزی است، از وزیر تقاضا کرد که برای جلوگیری از فساد، - ایسنا/همدان عضو اتاق بازرگانی استان همدان با بیان اینکه در زمینه مشکلات صادرات نخستین موضوع بحث چند نرخی بودن ارز و عدم ثبات ارزی است، از وزیر تقاضا کرد که برای جلوگیری از فساد، رانت و این مسائل تکلیف نرخ ارز را تعیین کند.

گلستانی عصر پنجشنبه 9 شهریور در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با وزیر اقتصاد، با بیان اینکه آقای وزیر شما هم درد را می دانید هم درمان را، تصریح کرد: برای هر توسعه ای مردم باید مطالبه گر باشند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات بزرگ موجود در صنعت و در بخش اقتصادی تلاش و همت می خواهد به طوریکه مشکلات کلان و ملی تولیدکنندگان را آزار می دهد، اظهار کرد: نخستین مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی رکود بازار و رکود اقتصادی عمیق است که ناشی از عوامل مختلفی است؛ یکی بحث سیاست های کلان اقتصادی، بودجه ریزی و سیاست های انبساطی و انقباضی است و مسائلی که می تواند بودجه فعالیت های عمرانی را محدود کند و در این صورت بازار محرکی نخواهد داشت.

عضو اتاق بازرگانی استان همدان مشکل دوم را بحث صادرات دانست و افزود: باید مشکلات صادرات را بهتر و راحت حل کنیم تا بتوانیم مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر تکلیف نرخ ارز را تعیین کنید

آقای وزیر تکلیف نرخ ارز را تعیین کنید