مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-19اقتصادي

موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت


در نشستی که امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی برگزار شد به بررسی موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه پرداخته شد.

- ایسنا/بوشهر در نشستی که امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی برگزار شد به بررسی موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه پرداخته شد.

ابراهیم رضایی امروز سه شنبه 28 شهریور در جمع خبرنگاران در نشستی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونان وی و رییس سازمان تعاون روستایی برگزار شد موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست، ارتباط تلفنی در حضور وزیر جهاد کشاورزی با وزیر اقتصاد و دارایی و رییس بانک کشاورزی برقرار شد و تصمیماتی در مورد خرمای دشتستان گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مقرر شد به زودی تسهیلات مورد نیاز برای خرید خرمای دشتستان به صورت توافقی به شرکت های بومی اختصاص یابد، افزود: خرید خرما برای برخی از مراکز و سازمان ها در دستور کار سازمان تعاون روستایی و سازمان میادین میوه و تره بار تهران قرار گرفته است، و وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که مساله خرمای دشتستان را تا پایان دنبال می کند.

رضایی بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این نشست به معاونان خود دستور داد که موضوع خرمای دشتستان تا رسیدن به قیمت مطلوب با جدیت پیگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت

موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت