مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-24سياسي

هفته دولت تلنگری برای دولتمردان و کارگزاران نظام است


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تلنگری برای دولتمردان، - مسئولان و کارگزاران نظام عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: اولین هفته از شهریور ماه مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است؛ شهیدانی که در راه خدمت رسانی خالصانه به مردم، به دست منافقان کوردل، مظلومانه به شهادت رسیدند.

ایام هفته دولت فرصت ارزشمندی برای گرامی داشت نام و یاد شهدای دولت و همه انسان های آزاده ای است که عمر گران مایه خود را در راه خدمت به میهن و مردم سپری کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده اند.

این هفته همچنین تلنگری برای دولتمردان، مسئولان و کارگزاران نظام است تا با یادآوری این سخن گهربار امام بزرگوار انقلاب که مردم صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، با آنان تجدید میثاق کرده و با عزمی راسخ در مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت به سمت افق های نو حرکت نمایند.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب بویژه شهدای دولت، رجاء واثق دارم که مسئولان و مدیران بخش های مختلف اجرایی در استان، فرصتی را که در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت تلنگری برای دولتمردان و کارگزاران نظام است

هفته دولت تلنگری برای دولتمردان و کارگزاران نظام است