مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-01سياسي

طرح دعوی شورای شهر علی آبادکتول علیه پیمانکار تله کابین


رییس شورای اسلامی شهر علی آبادکتول گفت: اگر پیمانکار پروژه تله کابین نسبت به تعهدات خود در قرارداد و تفاهم نامه اقدام نکند، شهرداری و شورای اسلامی شهر علی آبادکتول در مراجع قضایی طرح دعوی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان علی آبادکتول، مرتضی شکی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: شرکت پیمانکاری پروژه تله کابین که اغلب نیروهای این شرکت بومی منطقه هستند و چند پروژه ملی را اجرا کردند در سال 1395 در قالب تفاهم نامه با شهرداری و شورای اسلامی شهر وقت، تعهد نمودند که 10 درصد از فروش بلیط تله کابین در زمان بهره برداری را برای رفاه شهروندان در اختیار شهر علی آباد کتول قرار دهند.

وی تصریح کرد: حال بعد از 6 سال تلاش و رایزنی های دولت سیزدهم، استاندار، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر که امتیاز احداث مدرنترین تله کابین شمال کشور به شهرداری علی آبادکتول واگذار شده است، این شرکت از واگذاری اسناد و انجام تعهدات خود طفره می رود و تلاش دارد تا درصد فروش بلیط به شهرداری را کاهش دهد .

رییس شورای اسلامی شهر علی آبادکتول خاطرنشان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بررسی از اسناد را انجام داده و استاندار نیز بر انجام تعهدات شرکت تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دعوی شورای شهر علی آبادکتول علیه پیمانکار تله کابین

طرح دعوی شورای شهر علی آبادکتول علیه پیمانکار تله کابین