مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:512023-09-11حوادث

زن موبایل قاپ روز اربعین دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک خانم که اقدام به سرقت تلفن همراه در مسیر پیاده روی روز اربعین می کرد، خبر داد و گفت: از متهم 8 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: پانزدهم شهریورماه امسال در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری 131 شهرری در خصوص سرقت تلفن همراه در مسیر پیاده روی روز اربعین موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری شهرری قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات ظاهری متهم را شناسایی کردند افزود: روز گذشته تیم عملیات کلانتری در حال گشت زنی نامحسوس در محله شهرری بودند که فرد با همان مشخصات را در حال انتخاب سوژه مورد نظر مشاهده کردند.

  سرهنگ طرهانی گفت: ماموران سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام نموده و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر که در بازرسی اولیه از وی تعداد هشت دستگاه تلفن همراه مسروقه از وی کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به جرم خود به هفت فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و تا کنون سه تن از شاکیان پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن موبایل قاپ روز اربعین دستگیر شد

زن موبایل قاپ روز اربعین دستگیر شد