مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-30اجتماعي

خدمت جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی اربعین


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جامعه کار و تولید استان در ادامه حضور و نقش آفرینی در عرصه های مختلف، این بار با برپایی موکب به استقبال زوار پاکستانی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) رفتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جامعه کار و تولید استان در ادامه حضور و نقش آفرینی در عرصه های مختلف، این بار با برپایی موکب به استقبال زوار پاکستانی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) رفتند.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال با توجه به پیش بینی افزایش ورود زائرانی که از کشور دوست و برادر پاکستان به قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر می کنند در استان وجود داشت، جامعه کار و تولید وظیفه خود دانست تا در کنار سایر گروه های مردمی، به استقبال زوار عزیز بشتابد و در این راه خدمت رسانی کند.

وی افزود: بدین منظور دو موکب مزین بنام سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جامعه کار و تولید در زائرسرای امام رضا (علیه السلام ) زاهدان و میرجاوه برپا شد تا جامعه کار و تولید استان به امر پذیرایی و خدمت رسانی از زائران پاکستانی اربعین حسینی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی اربعین

خدمت جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی اربعین