مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-12اقتصادي

ضرورت برندینگ بین المللی زعفران ایران به منظور توسعه بازارهای بین المللی


مدیر آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) گفت: باید بتوانیم با ثبت یک برند جمعی، هویت زعفران ایرانی را در سطح بین المللی تثبیت کرده و از برند جمعی به عنوان یک ابزار به عنوان مالکیت فکری قوی برای صنعت زعفران استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) گفت: باید بتوانیم با ثبت یک برند جمعی، هویت زعفران ایرانی را در سطح بین المللی تثبیت کرده و از برند جمعی به عنوان یک ابزار به عنوان مالکیت فکری قوی برای صنعت زعفران استفاده کنیم.

آندرو مایکل آنگ در جمع خبرنگاران و در حاشیه سمینار و کارگاه های آموزشی برندسازی زعفران که شب گذشته 20 شهریور برگزار شد، اظهار کرد: سازمان جهانی مالکیت فکری یکی از آژانس ‎های خدماتی سازمان ملل متحد بوده و هدف ما از برگزاری این سمینار تقدیر از فعالان حوزه تولید محصول زعفران است.

وی با اشاره به اینکه زعفران دارای فرهنگ بسیار غنی است، بیان کرد: در این نشست که با همکاری سازمان آی پی سی مالکیت فکری برگزار شد سعی کردیم که تمام بازیگران زنجیره ارزش و ذی نفعان صنعت زعفران را گرد هم آوریم تا بتوانیم زعفران ایران را در سطح بین المللی تبدیل به برند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برندینگ بین المللی زعفران ایران به منظور توسعه بازارهای بین المللی

ضرورت برندینگ بین المللی زعفران ایران به منظور توسعه بازارهای بین المللی