مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-13سياسي

موسوی لارگانی: وزارت راه مسیرهای عبوری زائران اربعین را اصلاح کند


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ستاد اربعین باید در طول سال برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین انجام دهد.

- نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ستاد اربعین باید در طول سال برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 صحن مجلس در تذکری از دست اندرکاران و برگزارکنندگان مراسم باشکوه اربعین اعم از وزیر کشور و مسئولان کشوری و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی و موکب داران ایرانی و عراقی تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم شریف عراق حقیقتاً مهمان نواز بوده و از مهمانان عزیز اربعین از سراسر دنیا پذیرایی کردند، اظهار کرد: از ملت ایران نیز تشکر می کنم که در برپایی این مراسم مردانه ورود کردند و در این حماسه شرکت کردند؛ این مراسم باعث عزت اسلام است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین باید ستاد اربعین در طول سال برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: وزارت راه مسیرهای عبوری زائران اربعین را اصلاح کند

موسوی لارگانی: وزارت راه مسیرهای عبوری زائران اربعین را اصلاح کند